DEH

DEH

Δευτέρα 22 Αυγούστου 2016

Σκρέκας: Στο δρόμο της καταστροφής η ΔΕΗ

Συνέντευξη στην "Αγορά" παραχώρησε ο βουλευτής Τρικάλων της ΝΔ κ. Κώστας Σκρέκας, όπου μίλησε και για τη ΔΕΗ και τον ΔΕΣΦΑ με αφορμή τις τελευταίες εξελίξεις.
Πιο αναλυτικά, σε σχέση με τη ΔΕΗ ανέφερε τα εξής:
"Έχω πει επανειλημμένα ότι η μεγαλύτερη δημόσια εταιρεία, η ΔΕΗ, βαδίζει ταχύτατα στο δρόμο της καταστροφής. Τα ανείσπρακτα υπόλοιπα της εταιρείας υπερβαίνουν πλέον τα 2,7 δισ ευρώ. Αυτό το ποσό είναι το τίμημα της οικονομικής αδυναμίας των πολιτών να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους, αλλά και της προεκλογικής παραίνεσης του ΣΥΡΙΖΑ «Δεν Πληρώνω». Την ίδια στιγμή η ΔΕΗ οφείλει στους προμηθευτές της υπόλοιπα 6 μηνών και τα ορυχεία υπολειτουργούν, καθώς οι υπεργολάβοι και οι εργαζόμενοί τους παραμένουν απλήρωτοι.
Ο κ. Σκουρλέτης, ειδικά τη στιγμή που η βιωσιμότητα της ΔΕΗ αλλά και της ελληνικής οικονομίας βρίσκεται στο ναδίρ, επιμένει στις χρεοκοπημένες αντιλήψεις του κρατισμού, που μας οδήγησε στη σημερινή κατάσταση. Βασικό μέλημά του είναι να μην αλλάξει τίποτα στην εταιρία. Ο δρόμος της πλήρους απαξίωσης είναι ορθάνοιχτος. Η κατρακύλα ξεκίνησε και η ολική κατάρρευση μπορεί να έρθει ανά πάσα στιγμή, παρασύροντας κάθε παραγωγική δραστηριότητα: βιομηχανία, εμπόριο, υπηρεσίες, οικιακή χρήση".
Για τον ΔΕΣΦΑ, ο κ. Σκρέκας δήλωσε:
"Η εμμονή του κ. Σκουρλέτη να προχωρά σε μονομερείς ενέργειες που διακινδυνεύουν τη μεγαλύτερη αποκρατικοποίηση της χώρας ύψους τετρακοσίων εκατομμυρίων ευρώ και ένα επενδυτικό πλάνο 2,5 δισεκατομμυρίων υποδεικνύει ότι ίσως κάτι άλλο σκοτεινό έχει στο μυαλό του και ίσως εξυπηρετεί άλλα συμφέροντα. Θα φανεί από το αποτέλεσμα της διαδικασίας. Εμείς, το δηλώσαμε και στη Βουλή, στηρίζουμε μια ειλικρινή και διαφανή διαπραγμάτευση της Ελληνικής κυβέρνησης, που διασφαλίζει ακόμη περισσότερο τα συμφέροντα του Ελληνικού λαού και μειώνει το κόστος ενέργειας στην παραγωγική βάση της χώρας και στα νοικοκυριά. Ο κ. Σκουρλέτης όμως κινείται με αδιαφάνεια και με άγνωστα κίνητρα. Ελπίζουμε μόνο η αποκρατικοποίηση του ΔΕΣΦΑ να μην καταλήξει όπως η αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που πωλήθηκε από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ για μόλις 45 εκ ευρώ όταν δύο χρόνια πριν η αποτίμηση της ήταν 300 εκατομμύρια ευρώ".

Δεν υπάρχουν σχόλια: