DEH

DEH

Παρασκευή 31 Ιουλίου 2015

Κατερίνα Μαρκοπούλου: ´Ενα Μεγάλο Ευχαριστώ Από Καρδιάς !!!

Η "Ζωή" όπως ακριβώς το σημειώνω, ήρθε από το σωματείο εργαζομένων στη ΔΕΗ Σπάρτακος.

´Ενα Μεγάλο Ευχαριστώ Από Καρδιάς !!!
Συνήθως δεν δημοσιοποιώ ζητήματα που αφορούν την οικογένεια μου, πόσο μάλλον όταν σχετιζονται με προβλήματα Υγείας...
Το Fb το χρησιμοποιώ για να κοινοποιώ ευχάριστα γεγονότα αλλά και για να σχολιάζω θέματα της επικαιρότητας, λόγω επαγγέλματος.
Για πρώτη φορά όμως θα το κάνω !! για να ευχαριστήσω κάποιους ανθρώπους Δημόσια και παράλληλα να ευαισθητοποιήσω όσο μπορώ περισσότερους.
Χρειαστήκαμε Αίμα για δικό μου πρόσωπο για να υποβληθεί σε μια ιδιαίτερα δύσκολη επέμβαση και έπρεπε να το κάνουμε άμεσα. Επικοινώνησα λοιπόν με αρκετούς !! αλλά δυστυχώς συνάντησα πολλές δικαιολογίες, από ανθρώπους που συνεργάστηκα άπειρες
φορές.
Ο χρόνος πίεζε όμως και οι ώρες ήταν δύσκολες...

Η "Ζωή" όπως ακριβώς το σημειώνω, ήρθε από το σωματείο εργαζομένων στη ΔΕΗ Σπάρτακος. Με ένα τηλεφώνημα και μόλις ενημέρωσα τι συμβαίνει η ανταπόκριση ήταν άμεση
( και μη μου πείτε ότι είμαι δημόσιο πρόσωπο και ευαισθητοποιήθηκαν ) γιατί και με άλλους επικοινώνησα όπως προανέφερα......
Είναι η ποιότητα των ανθρώπων αυτών που τους ξεχωρίζει και η ευαισθησία που έδειξαν στην αγωνία μου !!!
´Ενα μεγάλο Ευχαριστώ λοιπόν ....
Στον πρόεδρο του Σωματείου Μόσχο Μόσχου
Τον Γενικό Γραμματέα Σάκη Μάστορα
Τον Αναπληρωτή Γραμματέα και παιδικό μου φίλο ´Αρη Βατάλη και
Τον Υπεύθυνο Τύπου Νίκο Παλάσκα που απλόχερα μου προςέφεραν την αγάπη τους αλλά και τους χιλιάδες εργαζόμενους της Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού που σε τακτά χρονικά διαστήματα δίνουν Αίμα, αυτό που δώρισαν και σε εμένα.
Και πάλι σας ευχαριστώ με την υπόσχεση βέβαια ότι σύντομα θα αντικαταστήσω το αίμα ζωής που μου χαρίσατε !!!
Μια σταγόνα Αίμα σώζει Ζωές και μπορούμε όλοι να βοηθήσουμε, αρκεί αυτή η σταγόνα να μη Δίνεται επιλεκτικά ....


Ευχαριστήριο της δημοσιογράφου Κατερίνας Μαρκοπούλου στο Σπάρτακο μέσω της σελίδας της στο FACEBOOK.

Δεν υπάρχουν σχόλια: