DEH

DEH

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

Λευτέρης Ιωαννίδης για την Πτολεμαΐδα 5: “Δέχτηκα πολλές επιθέσεις, το τελευταίο διάστημα, για το συγκεκριμένο θέμα. Aντιλαμβάνομαι ότι η θέση μου τώρα είναι διαφορετική. Θεωρώ ότι θεσμικά έχω υποχρέωση απέναντι στους πολίτες να έχω σταθερότητα στις απόψεις μου. Θεωρώ άστοχη και ατόπημα την παρέμβαση Μαλούτα με την οποία εν πολλοίς λέει ότι η στάση μου είναι αντιθεσμική. Πρωτοφανές ότι καταδικάστηκαν οι απόψεις μου από τον Θοδωρή Καρυπίδη

 “Δεν έχω απαίτηση κανείς να συμφωνεί μαζί μας, όμως έχω την απαίτηση, όταν οι απόψεις μας είναι συγκεκριμένες, δομημένες, γνωστές εδώ και καιρό, εκτεθειμένες στην κρίση της κοινωνίας, να γίνονται σεβαστές”. Αυτά κι άλλα πολλά, ανέφερε στη σημερινή συνέντευξη τύπου, ο δήμαρχος Κοζάνης Λευτέρης Ιωαννίδης. Δείτε ένα μεγάλος μέρος της συνέντευξης, στο βίντεο – 1ο λεπτών – του kozan.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: