DEH

DEH

Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

Μιχάλης Περπερίδης: Με αφορμή τη συνταξιοδότησή μου έπειτα από 31 ολόκληρα χρόνια εργασίας ως υπάλληλος της ΔΕΗ

Την μία ημέρα εργαζόμενος, την άλλη συνταξιούχος. Ανάμεικτα τα συναισθήματα και πρωτόγνωρη η κατάσταση. Όπως, εξάλλου,  είναι και κάθε κατάσταση όταν ολοκληρώνεται ο κύκλος της. Έχοντας ολοκληρώσει πια, μετά από 31 ολόκληρα χρόνια, το κομμάτι της προσφοράς εργασίας ως «υπάλληλος της ΔΕΗ», άνοιξε και για εμένα το κεφάλαιο «ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ».
Εκτός από εργαζόμενος, η συνδικαλιστική δραστηριότητα που ανέπτυξα τα προηγούμενα χρόνια μου επέτρεψε να βιώσω «στο πετσί μου» όλα τα ζητήματα που είχαν να κάνουν με την επιχείρηση, τους εργαζόμενους αλλά και την κοινωνία.
Αυτά ήταν και τα ζητήματα που μας «έριξαν» στον αγώνα, μας έφεραν αντιμέτωπους με πάρα πολλές και διαφορετικές καταστάσεις, μας πλήγωσαν, μας δικαίωσαν, μας δυνάμωσαν και ούτε λίγο ούτε πολύ, καθόρισαν την πορεία μας.
Σε ό,τι με αφορά, ειδικά αυτή τη χρονική στιγμή, θα ήθελα να απευθύνω ένα ειλικρινή «Ευχαριστώ» σε όλους όσους έστω και για ένα λεπτό, η μοίρα μας έφερε να είμαστε μαζί στη μεγάλη οικογένεια της ΔΕΗ. Παράλληλα θα ήθελαν να ζητήσω κι ένα ειλικρινές «Συγνώμη» από όλους αυτούς που για κάποιο λόγο δυσαρεστήθηκαν μαζί μου καθώς γνωρίζω πολύ καλά ότι είναι ανέφικτο να καταφέρνουμε πάντα το στόχο που βάζουμε. Ποτέ όμως και τίποτα δεν έγινε εσκεμμένα, με απροθυμία ή με διάθεση απαξιωτική και πρόχειρη.
Ευχαριστώ όλους μου τους συναδέλφους, καθώς και όλους τους συναγωνιστές μου στον συνδικαλιστικό στίβο, την παράταξη που με στήριξε και με τίμησε όλα αυτά τα χρόνια. Πρώτα θέλω να απευθύνω ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Σωματείο Σπάρτακος, στο οποίο από την πρώτη στιγμή εντάχθηκα και μέχρι το τέλος του εργασιακού μου βίου υπηρέτησα, με μόνη μου φιλοδοξία την προάσπιση των συμφερόντων των εργαζομένων. Πραγματικά το Σωματείο Σπάρτακος υπήρξε για μένα ένα μικρό Πολυτεχνείο.
  Εύχομαι –στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε- καλή δύναμη στον αγώνα, με πυγμή και αποφασιστικότητα. Πεποίθησή μου είναι ότι πάντα συσπειρωμένοι και πλαισιώνοντας το συνδικάτο ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ που αγκαλιάζει όλους τους εργαζόμενους, ο στόχος είναι εφικτός.
                                                       Με τιμή και βαθειά εκτίμηση
                                                            Μιχάλης Περπερίδης

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

sto kallo mixalaki.ante na jeoympisti ena lamocio apo to oryxeio