DEH

DEH

Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

Ένσταση του Βαγγέλη Παπαδόπουλου για την εκλογική διαδικασία της ανάδειξης εκπροσώπων των εργαζομένων στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΕΗ Α.Ε

Προς κα Πρόεδρο της Τοπικής Εφορευτικής Επιτροπή εκλογικού Τμήματος ΑΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ, διενέργειας εκλογών εκπροσώπησης των εργαζομένων στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΕΗ Α.Ε
Κυρία Πρόεδρε,
Κατά την προσέλευση μου στο εκλογικό τμήμα, για να ασκήσω το εκλογικό μου δικαίωμα μου σας ρώτησα αν το πρακτικό της ψηφοφορίας θα περιλαμβάνει τους σταυρούς που έλαβε κάθε υποψήφιος. Η απάντηση σας ήταν όχι και επικαλεστήκατε τις έγραφες οδηγίες της Κεντρικής Εφορευτικής Επιτροπής, αντίγραφο του εγγράφου μου δόθηκε μετά από αίτηση μου.
Μετά από προσεκτική ανάγνωση των οδηγιών αυτών, διάβασα στην παράγραφο 2 ότι θα εφαρμοστούν οι αρχές των εκλογικών διαδικασιών, που προβλέπονται από τις διατάξεις των Π.Δ 333/2000 και Ν.1264/82, και των οδηγιών της Κεντρικής Εφορευτικής Επιτροπής.
Στην Παράγραφο V των οδηγιών αναφέρεται να γίνει καταμέτρηση των ψηφοδελτίων και να γνωστοποιηθεί το αποτέλεσμα στην Κεντρική Εφορευτική Επιτροπή, πουθενά όμως δεν απαγορεύει η εντέλει την μη καταμέτρηση των σταυρών και την αναγραφή στο επίσημο πρακτικό ψηφοφορίας, όπως αυτό προβλέπεται από την νομοθεσία των εκλογικών διαδικασιών που επικαλείται και σας εντέλει να εφαρμόσετε η παρ. 2 των οδηγιών .
Επειδή κατά την γνώμη μου παραβιάζεται η εκλογική νομοθεσία και συγκεκριμένα το άρθρο 6 του Ν.Δ 4361/1964, με την καταμέτρηση και αναγραφή των σταυρών που έλαβε κάθε υποψήφιος και επειδή εργάζομαι στη ΔΕΗ και έχω έννομο συμφέρον από την εφαρμογή αδιάβλητης διαδικασίας στην ανάδειξη των εκπροσώπων μας στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΕΗ θα το διεκδικήσω με κάθε νόμιμο μέσο.
ΑΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ 24-4-2013
Ευάγγελος Παπαδόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: